Isnin, 8 Julai 2013

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Assalamualaikum 
ermm sebelum nk wish ramadhan ni....nk cite ckit ni...ckitttttttt je..hehe...arini x jadi plak jmpe doktor..sbb doktor cancel..die nk gi terawih...huhu..ermmm x pela..aku ni jenis ikot n redha je la..walhal x senang duduk dok pk..result evrything..huhu
ok nk tambah ckit je...bykla gak..huhu.......
Aku selalu berdoa....minta pd Allah bg peluang dapat sambut Ramadha&Syawal bersame mymok n myaboh serta keluarge..Alhamdulillah..Allah kabulkan..semoga mymok n myaboh dipanjangkan usia n sentiasa sihat..amin , Doakan aku kuat semangat nk berulang jauh dari Cheneh ke Kuantan..lau bkn bln ramadhan kdg2 aku berulang dari umah mymok ke tmpt keje...tggla myhusband sesorg..atas komitmen kerja.....so tahun ke3 as wife..nk la berbuka evryday n sahur with husband..lau bleh x nk tgglkn die berbuka n sahur sorg2...kesian kat die..so kene gak kuat semangat tahun ni...x sabarnye nk tggu time berbuka ngan family aku reramai n bebuka kat umah mak mertua...syok urr.....hopefully this Ramadhan lebih bermakne n dapat buat  ibadahnye berganda2 .....mudahan Allah Permudahakan segalanya...aminnnn..tens 4 reading...
Salam Ramdhan Al-Mubarak

Tiada ulasan: