Isnin, 9 April 2012

Cuti-Cuti Sarawak Borneo

Assalamualaikum..jwb jgn x jwb..dose x jawab tau..hehe....tol ape aku ckp tu.....korang x caye.....pi cari ustaz lani gak...jgn mrh aku tau..kuikuikui..dh seminggu aku x sememehkan muke aku ngadap blog comot aku ni...tp aku ade alasan kukuh la u alls...U ALLS??????U ALLS????ulang balik....U ALLS??????cis perasan benornye..cam ade readers je?dush dush dush..kasi tumbuk batang hidung yang kepek tu.ahaks....bykla org nk bace blog aku kan????org x peduli pun la...pirahhhhhhh..ah lantakla aku...blog kan diari aku...(pendam dlm ati je)
Shut up..enough!!!!aku pun cam mlz2 lg nk berblog..cume gagahkan diri..pakse jiwa karat ni..untuk..untuk..untuk memperbanyakkan lg entry blog aku ni...jenuh aku tggu bulan april ni..sbb entry before that cam byk sgt entry bln mac kan....so.........tgokla tajuk aku kali ni.......cam tertanye2 lak..aku terbang2 fly2 pi mane ek?????goldcost ke?geleng kpale.......ermmmm bandung ek???renyokkan mulut...... beijing la tu?????jengilkan mata sambil denguskan nafas...........oh tidakkkkkk..tekaan anda salah......
ok..ok...aku mengalah.....................................................................................................................
Actually....Kapten Air Asia telah terbangkan fly-fly aku ke Sarawak Borneo yang lbh famous dgn pggilan Bumi Kenyalang..sekarang ni msh mencari2 mud semenanjung gitu..jgn mrhkan kerana aku lupe daratan..huphuphup.....aku akan wat tajuk byk part ok...bcoz senang nk asingkan hari2 bermakne aku diSarawak tu AND PLING PNTING..INTERNET MAHA LEMBAB NI...telah menyukarkan aku mengupload gambar-gambarku.hokey...jomla share cite2 aku ni tau:-  zAasssssssss
ha..mase ni dekat Transtar..negeri KL or Selangor aku pun x taula....hihi.teruk kan???yg aku tau..aku dri umah mysisterinlaw kat Kota Damansara..ermmm...Negeri Selangor la kot tmpt ni..compius..compius..tempat ni...untuk naik bas la...nk gi kat LCC terminal or KLIA tu..aku bikin pikir2 sndirila..huhu....mase ni Around 4.45am 1.4.2012...huh..mang ngantuk..dh la sabtu tu aku keje..balik keje kul 5 PTG..mkn2..trus bedesuppppp ke KL...sian den tau....sobs..sobs..sobs

kepale terlentok2..lentok2 kepale..eh ape aku ckp ni...smbil pisat2 mate...lap airliuk basi..yakkk-:)cpt2 kesat..tkot mak mentue nmpk..behave..behave..hihi..bas pun semakin perlahan..lahan..han....eh2 dh smpi dh kat LCC TERMINAL..sebenornye..aku ingt..aku berada di KLIA..upenye LCC Terminal...sebelah tu KLIA untuk penerbangan MAS..LCC Terminal untuk Air Asia hokey....huh..x dpt lg den nk pijak KLIA ni..xpela..dpt pijak sipi2 pun jdla..ko hado???sumpah aku x pernah smpi cni k,,,sile jgn salahkan aku k...
smpi2...cpt2 cari2 tmpt nk timbang beg...and segale bagai yg patot before nek flight,,,mate still nk katup je...upenye masih ramai manusia-manusia yg x tido cam kami ek....kire fair and square la kan..hahaha

wow..my baby love...cik abg sygku..steady2 di awl pagi ek

kegemukan seakan2 melande...huwaaaaaaaa...mate katup..tp kameraku x ingin dikatup2 hokey..sile beri kerjasama kepada pak kamera k
ehem..ehem...tgok tu..jadual penerbangan kami...BUKA...bukak mate luas2 k...behave2...ditempat org k..itu pesan mok aku..ahaks!!!

Dh bekpes nasilemakpedasgile tu...bak kate mok mentue ke..bkn nasi lemak..tp nasi nanok..mean..ckp je nasi lemak..tp..santan kurang..sambal pedas...ha..camtula mksundye.....pastu tah pak mat mane tah bg annoucemenet suh sape2 penerbangan ke kuching 8.30 pg...bla..bla..bla...get ready..ape lg..kejar ke ladies dlu la...bru selesa ckit nk jln tinggi-tinggi ni.....mokmentuaku..adikiparku..abgsygku..sedang mengulangkaji...bkn ulangkaji mate or bi k..tp..sdg berdiscus about travel supaya perjalanan dan plan kami di sarawak nanti berjalan dengan lancar gitu..ahaks!!
Dh cek2 beg2 kami..dh cek tiket kami...kami dilepaskan untuk menuju ke kapal terbang itu...itu..itu..there...so besar the kapal terbang..and noww...noww.now...Everyone Can Fly..trademark Air Asia...waduh...aku udah enggak sabar lg....aku nak naik fligh beb...fuyoooo..ko hado???esaited ni..smbil ketap2 jari ni....CAN U IMAGINE..last aku naik kapal terbang...mase darjah two hokey tahun 1995...dh 16 tahun berlalu.....mase naik penerbangan MAS..my family bercuti ke Medan, Indonesia...dh x hengat camne ase nek kapal terbang tu ek...pastu my mok x bwk2 dh nek kapal terbang..adik2 kite je yg naik..x aci kan???


terowong mase..tp sekarang dh jadi mase lalu...nmpknye...semakin dekat...

tgok tu...abg sygku..sedang memandang keatas...melihat kapten pilot tu..sedang memerhatikan kami..pilot org potih..sah2 lam hati die..memuji2 keindahan org2 Malaysia..yg berbudi bahasa dan sopan santun seprti kami kan?huhu...aku melangkah dengan laju smbil memperbersarkan langkahku agar cept2 dpt naik dlm fligt tu..ase cam nak berlari2 anak gitu...sila hentikan memarahi kejakunan aku ek...

huh..aku hampir meneroboskan diriku kedalam pesawat ini...PON..PON..PON..PON..PON..pon..pon..pon..kapal terbang besar warna merah..bawalahku terbang ke Sarawak..sambil nyanyi2 ala2 lagu kereta kecil warna merah bolehku bawake sekolah...hihihi...smpt lg aku nyanyi smbil sanp2 gmbr sayap pesawat ini...dannnnn terbau2 wangian pramugari and pramugara yang ramah tamah..ase cam nak bg ikan tamban je kat diorg..untuk kenang-kenangan

Selamat tinggal sementara wahai bumi semenanjung...
wow..dh ade kat seat..mang padanla murah...agak sempit la kan...tp bkn nk berlari2 pun kat lam pesawat tu..kene duduk baik2 je kat dalam tu..tgkp tingkap and sayap lg...sbb sat lg x leh snap2 dh gmbo..kene off handset hokey..hatikku kuciwa,,

wtth adik ipar...merangkap adik suamiku....Haaaaa..abaikan ketembaman aku tu...oh aku tetap bersyukur...aminnn
hokey..dh abiz upload gmbr2 untuk PART 1 ni..lau aku upload sume gmbo2..alamatnye..aku pose 6 pun x sudah2 kan...so..next entry PART 2..akan ku lakukan 1 mase nnt okey..harap2 diari destopku ini..dpt menjadikan kenangan aku sentiase mekar....hehe..papay tuyunk-tuyunk sume

Tiada ulasan: