Isnin, 29 Julai 2013

Sahur Dengan Bijiran

Tahun ni..aku berazam just nk sahur dgn Kellogs or Nestle Fitness je..kemain azam kan..tp mang pun..dh hmpir sebulan  bersahur mkn tu n kurma...x leh pose pun just brekpes ngan tu je...Alhamdulillah...sgt bez tau..nk jage badan n kesihatan gitu...
Tapi..TU LA..berbuka mak ai...byk plak aku mkn.....camne  nk kurus ni...huhu....tp selepas makan...aku minum secawan DherbS premium...huhu..tp sal produk DherbS aku wat entry lain ye... 

saje je tnjuk kotak...senang korg nk cari..huhu..yg Kellogs pun ade tau..yg ni Brand Nestle

aku mkn satu mgkuk..campur dgn buah-buahan tau...tp cereal ni most better campur dgn susu skim...that suggestion die..tp kat Kuantan ni..sushnye nk cari susu skim...bantai jela susu f&n..haha
 fuhhhh..arini dh 21 Ramadhan...lagi beberapa ari lg nk raye...sekejapnye berlalu Ramadan kan..rase blom puas lg nk mnikmati bulan Ramadan ni....

Tiada ulasan: