Ahad, 6 Januari 2013

Jalan-Jalan Cari Makan Ikan 3 Rasa, Air Puteh Kemaman

Assalam..salam hari isnin....hrp2 seme readers tersayang x terkena penangan Monday Blues ye....ermmmm..aku pun bermals-malasan nk wakeup pg td....grrrrr sdpnye dpt tido byk2....hehe...ops!!!!before that aku nk mgutuk diri sndiri..sbb bajet cun ade readers...kehkeh....sila anda ketawakan aku.........
hokey berkaitan dgn entry aku kali ni....aku nk citer la kan......ari tu bersamaan 26/12/2012 ..entry terperam last year..so not too late hokey....cisss!!myabgsy bru dpt gaji tu....mulela tekak nk mkn yg hebat2...hihi..so cam nk pekene ikan 3 rasa je......aku pun x tau camne 3 rase tu.....sbb rasenye cam dh lebih dri 3 rase ..rasenyelA..huhu.....,,,,so nk pekene ikan 3 rasa di area Cheneh mang x akan ade la kan walhal hentian rehat Cheneh tu ade deretan kedai makan many2 tau......nk pg Bandar Kemaman....mlz plak.......nk melencong ke area umoh mymoksyg jauh plak.....ermmm..so aku decide ngan myabgsyg...pekene 3 rase kat Air Putih Kemaman la..dkt ckit..15 minit je weh..aloololoolo...smpi2 kat kedai tu...

(DIALOG antara aku & die)
Aku:  eh btol ke kdi ni u....cam gelap je
Die:   ape x btolnye..btol la...gelap apenye....tu nmpk ade lilin tu...
Aku:  ha ah la die pasang lilin la...ermmm you nk wat suprise for me ye....nk Dinner yg Romantik ek..ek..ek
Die:   eh x la you ni....tgok kdi sebelah tu....pki lilin gak kan???so???
Aku:  soooooooooo x de elektrik la ye (sambil pandang kiri kanan)....huwaaaaaa..bkn suprise la ye... (malu  i tau) dh la x dpt nk tgok VBSR...grrrrrr

so layan la gambar aku ni bertemankan lilin menjdkan cahaya samar2 ek..tq
contoh cahaya lilin yg samar2

angin sepoi2 bahasa menampar api lilin
melayan keenakan laici dikala samar malam

mang agak lahap melapah ikan...
haaaa..ini dia ikan pelbagai rasa..saje tukar resepi..hehe,,,,,gambar dipengaruhi cahaya lilin


besh woooo....sambil layan gambar..kikiki

2 manusia yg tidak suka membazir...opkosla..hehe..so pd siapa2 yg lalu di jalan air putih-jabor..bleh la singgah mkn malam disini..tp..alamak..x ingt name kdi die...tp kdi ni kat kwsn kdi ni ade 2 3 lg kdi mkn lain...belah kanan lau kite dari Cheneh ok........makanan die not bad, harge pun ok......sesedap rasa...ermmm rase lg ye..papay


Tiada ulasan: