Isnin, 18 Mei 2015

Restoran Terapung Bakau Tinggi, Kemaman

Assalam
arini pakse mood....supaya rajin update entry2 tertunggak...biar sampai muntah hijau kelat....kikiki
x mau cite panjang...cume nk cite....Restoran ni aku pg AWAL LAST YEAR kowwwt (kasi capslock) date die 21.1.2014 cisssss.....
lau entry tertunggak masam ni...aku suke mention date...aku punye suke lahhh...huhu


Jgn terlajak plak ye..Restoran ni sebelum jambatan nk ke Bukit  Kuang tu..belah dri Bandar Chukai  ke K.T tau
mase pegi ni..petang x ramai sgt org
msuk je restoran ni....so..so deko die...trus ambik tmpt makan tepi2...sbb nk tgok sungai secara dekat..kuikuikui...bkn senang tau nak cari restoran terapung camni
asyik kat atas tanah je kan..gud ideal la








amik kau..seme aku tgkp gambo menu die...semacam je tuan kedai die nengok aku..jakun ke ape..
semua menu die bleh tahan la...more pd western la

sambil tunggu menu sampai....tgok keindahan sungai dulu..sekali bot lalu...berayun  restoran ni..besh..besh..besh
Not Bad..ade la gaya Restoran terapung kan...x berani nak beryyy2..tkot terapung..kuikuikui
so....aku n myabgsyg pilih masakan panas...next time we have to try western food kat cni..sbb tgok meja sebelah mkn chicken chop..cam lazat je...huhu.
so weolls order Ikan Siakap Steam...thums up la masakan die
Tauhu jepung masak ape tah aku x ingt...mls nk refer menu...

opkosla Kene ade tomyam kan....Tomyam udang lg tau....mang bezla tomyam die


so far....pd aku..boleh tahan sedap masakan die...huhu
masa nak bayar pun...ade madam ni...maybe wife owner kot....cantik n frenly..layan je aku tnye psl restoran die...
so ape lg..sila2 la zass ke sini ye
papay

Tiada ulasan: