Rabu, 31 Julai 2013

Qesahnya Barang Biru Baru

Mak aiiii tajuk....hahaha.....3B beb..bkn belia 3B or 4B ni tau...x tau nk wat tajuk ape..so creat je la tajuk tu...haha...Deko Raya dh before this....seme nk serba biru...kali ni nk cite barang baru beli mggu lepas...semenye nk kene rembat kaler biru feberetku....mang x leh dipisahkan...tahun ni raye 3 helai baju biru beb...camne pun raye..tetap nk kene ade baju raya biru...barula bezzzzz..lau x majuk tau...huhu..x kose mak jemah nk layan kan....bibir je belom prnh biru..wahwah
Aritu Iftar dekat steamboat jln Beserah...lps balik lalu depan Ten Ten...nk jugak menyinggah...
nk tahu...aku jatuh hati dgn satu mende ni...Benda tau..bkn orang tau!!!
nampak x kebiruan tu...haaa mane 1 yg aku jatuh cinte ek?nmpk x kegilaan biru disitu...haha
No1: Towel-dark blue untuk myabg syg, bwh die untuk aku la...
No2: Bakul smph mini ,nk letak atas meja solek ..omey angat..sukeeee
No3: Tah name ape tah nk bg..inila yg buat aku jatuh cinta....haha
No4: Penyangkut ...xde motip beli..beli je..mne tau ade nk sgkut ape2...rembat jela..sbb biru..huhu
nk cite brg yg aku jatuh cinte je...tgok je mende ni..trus set mind nk buat ape...

harge mampu milik k

aku buat tmpt letak gelang...nk mnangis ase idea aku ni...mang bez r dpt brg2 camni...selalu gelang2 kesayangku ltk lam kotak je...kali ni ltk tmpt special ckit..huhu

pehal kucing ko monyok..bru noted ade muke kucing pd bende ni..wahwah

susunnye disitu..together aksesori lain..huhu
pandangan dari atas....ni tgh senyum lg..sukeeeee
papay...yeah..dh abiz update entry maha tertunggak...bleh raye senang ati....huhu

Tiada ulasan: