Isnin, 29 Julai 2013

Qesahnya D'Herbs

Wahhhh kali ni nk share ngan korang pasal produk D'Herbs lak....ermmmmmm tp kan..aku ni jenis mlz la nk taip2 kegunaan produk ni....tp setakat nk share kegunaan and kesan dari setern produk yg aku pki ni leh la..dari sudut pandangan aku la kan..sbb aku yg pki kan..wahwah
so sbb kemalazsan..aku just copy ayat dri blog ahkak ni...mekasih kak..maaf copy..hehe
untuk lebih kesahihannye..senang kan?hehe
.
.
.
.
tadaaaaa
Rahsia Mata Galak & Cantik Persis Wanita Arab
  huhu...
ok..aku tunjuk yg latest aku bli produk dherb ni ye....dh tgok gambar tu kan..opkoslah Celak Arab ni..so far...bg aku bleh la kan.....testimoni: bg aku yg x beznye lau pki kat bwh mate..lau mate basah ckit..dh hitam2 ckit tau....huhu...harge murh tau...rm15...silap aribulan leh mntk kurg lg...jd rm13 kau..huhu...tp siyes senang nk apply kat mate....trus mate jd cantik persis ahkak2 arab beb..hehe

Premium Diet Plus Fibre

yang ni plak. Premium Diet+fibre...aku suke sgt tau.....why?meh nk Testimoni..mule2 try...x smpi 5 jam pun...aku nk terb*//=-rak..memulas2 perut aku..cam hape tah....sakit pewut aku weh...nyesal aku bli....2 jam sekali nk ke toilet..dh la amik lps mkn mlm...smpi x tdo aku keje nk gi toilet je..so aku benti kejap....tersimpan je lam gobok....huhu...dh time pose ni...aku try amik balik..sbb aku sembelit.....tah nape..x de plak dh mlm2 nk kne pi toilet weh....pg2 je nk membuang..senang keje aku...lawas sgt tau...tdo jd lena..badan jadi ringan tau...rase mengecil je..ha..yg tu aku tipu je..huhu..tp mang bez tau...so ade lg 2 sachet..kne repeat lg ni...10 ari lg pose ni...hope dpt la mngecil ckit..huhu..1 kotak ade 10 sachet jerrr..RM38.00 kurang pun dptla RM35.00 okey la kan....

 Kandungan:Wheat Fibre,
oat Fibre,
Apple Fibre,
Psyllium Husk,
Senna Leaf,
Starwberry Extract,
Sugar,
Orrange Flavour

* 100% EKSTRAK TUMBUH-TUMBUHAN
* TANPA PEWARNA & PENGAWET
Khasiat:
  • Membuang lemak yang tidak diperlukan badan.
  • Antioksidan dan menyahtoksik dalam sistem pencernaan.
  • Sesuai untuk kegunaan lelaki dan wanita.
  • Tidak digalakkan bagi wanita yang hamil.
  • Mengurangkan selera makan dan memberi rasa kenyang sepanjang hari.
  • Membantu mengecilkan lengan, pinggang, punggung dan peha.
  • Membantu mengempiskan perut yang buncit.
Simpan di tempat yang kering pada suhu bilik

Lipstick Collagen Treatment

and last...Lipstick ni..aku sukeeee sgt..Testimoni: dh 3 tahun aku pki..bez..tahan lame pd bibir aku...nk pki lipstic lain..mang x la kan...pki yg lain pun..depend je...pastu msti calit Lipstick ni gak..cayalah..hehe..Harge RM25.00..lau kene kdinye dpt RM20.00 je tau..mcm aku selalu dpt kurang byk tau....sbb aku dh memang servey kdi yg akan bg murah jauh dri harge sebenar tau..and aku akan bli tu je la kat Kuantan ni...1-Kedai Jamu dekat dgn Parkson lame dkt dgn Mydin 2-Kdi Jamu dekat LYC Beserah..setakat ni 2 kdi tu je aku tuju nk bli produk2 Dherb ni...produk2 lain pun bleh dapt murah2 tau...

Jom Cekidaut Latar Belakang Pengasa D'Herbs

 Dato’ Aliff Syukri Kamarzaman yang dilahirkan pada 03 April 1987 di Felda Kechau ,kuala lipis, Pahang. Beliau telah berpindah dan bersekolah di sekolah Kebangsaan Sg.Besar,Selangor kemudian melanjutkan pengajian di Sekolah Menengah Telok Gadong Klang. Selepas itu beliau telah belajar di Sekolah Pondok Pasir Tumbuh Kelantan. Selepas tamat pengajian di sekolah pondok, beliau menyambung pelajaran di sekolah Integrasi As-Syakirin, Shah Alam sehingga tingkatan 5 dan melanjutkan pelajaran ke Taylor Collage.

Nak Tahu lebih lg , Layari

http://www.deherbs.com.my/ 



Tiada ulasan: