Rabu, 28 Ogos 2013

Cuti-Cuti Bukit Gambang Resort City & Water Park

Wah Kemain Update blog bebanyak arini..kes boring la ni...Broadband lak wat hal..numpang sat la PC Opiz ni...mintak halal la..huhu
Jumaat baru ni pegi Bukit Gambang...bkn cuti-cuti sesaje...tp sebenarnye ade Family Day LRTSB opiz myabgsyg...si wife plak yg hepy ek...huhu....yelakan...bukit gambang je der..lau pg pun...setakat nak masuk water park...x pun lau ade Aktiviti kat Dewan Resort tu je..mang x prnh nk menginap situla....takat Kuantan jerkan....huhu....

 DAY 1
Sukaneka & Dinner Tema Raya
DAY 2
Water Park

DAY 1
Sukaneka aku x plak amik gambar...sebab aku keje..haha...
Malam baru ade..Time Dinner pun bergambar gitu2 je...sbb agak penat sikit...mlm tu dinner nama je tema raya..tp siyes mood raye tu x dpt feel dh...huhu..pe2 pun kenyang..kikiki
jom cekidaut

ble dh checkin hotel..abiz semela nk kene telek...huhu...untuk tatapan korg gak..nk judge camner kan...huhu...aku mnginap ni dekat Resort Arabian..bangunan ni if x silap baru siap...fresh lg tau..bilik superb besar tau..muat anak beranak..kikiki...Puas Hati

ha...ni time dinner...tp ni luar Ballroom la...i kan behave mjlis org...so kurang ckit r amik gmbr makanan...amik gambr org nyanyi kat pentas...suasana dewan yg mcm mahligai tu pun x snap..huhu..rugi..rugi

wifey+husben

myabgsyg cool+steady

Ada Cabutan Bertuah..mang bertuahlah malam tu...mang bwk balik tuah la..kuikuikui
jeng...jeng...jeng..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Set Pinggan Mangkuk Corelle..kau ada?
Aku x Feeling xcited sgt dpt Corell ni..sbb pinggan mangkuk vantage aku satu almari derrr mane nk sumbt lg derr...siyes aku cekadak....hahaha...
maka tamatlah majlis...
jom balik bilik bergambar sakan lak..hutang malu sgt nk bergambar..wahwah
dimulakan posing oleh myabgsyg..bkn senang nk tgkap gambr ni...tetibe sporting lak malam tu..sukeee
dah melaram cantik..posing abiz la....

S.A.S.A

HAHA...dh feel like model je..nsb myabgsyg x suruh aku ni catwalk tau...pe hal nk catwalk lam bilik kan...ni myabgsygla suh wat camni...huhu...
Done Dinner


Day 2
Water Park plak...aku mang suke seperate hari...cume mlz nk wat entry berlainan...huhu

ni after bekpes...abaikan katil bersepah ye....siap2 nk gi water park lak ni....kite bergambar dulu....

huhu..nk snap pic...romantik2 gitu...lebiu Honey..sila kau muntah!!!!
aku suke dress muslimah ni....cume tang kene air die melekat kat badan..tu x suke tu...haha

abaikan Rama2 k...Snap before Checkout..x puas..hoho

makanya..lam Water Park ni je smpt taken pictures...huhu...

Haritu kat sini..aku jd kanak2 sgt...huhu..main gelongsor kanak2....naik gelongsor pun ngan kanak2...beznye jadi kanak2....asyik bangat....adakah aku kanak2 ribena?....haha....mang gelongsor extrem aku x sentuh pun aritu..huhu...x pe next time..akan ku jelajah lg ke gelongsor xtrem itu...aku mang suke xtreme2 ni..wakaka..

Tiada ulasan: