Isnin, 1 Jun 2015

The Fish Manhattan Fish Market, ECM

Assalam
arini nk review psl mkn2 dkt The Fish Mahattan Fish Market kat Ecm ni
aritu tgok Dak Irine Nadia Marcello update psl Restoran ni
dkt blog die..wat derkkkk jela..tp lam hati tgok plate die bleh kecur ayak liok gak la....
mase tu nk cri kat kuantan Restoran ni..mang x de la kan...anoyying jela
tup..tup lepas dah abiz renovate ECM tu...tgok terpacak restoran ni
apa lg..request la dkt myabgsyg nk mkn kat situ
kitorang gi bln 3 aritu..28.3.2015
boring plak aku asyik nk mention tarikh kan

Tempat duduk die selesa..nk mkn kat dlm mcm full..ptg2 hadapla muka ko dgn sunset ek..hihi


haruslah ade gambar tuan tanah ye

yg ni untuk share 2 org..Lobster pun ade tau...lam 100 lbh if x silap
ni untuk sorg je..tp nk share pun bleh.
menu die lebih kurang je semua ade seafood tau...ala2 celup tepung gitu...so we order Manhattan Flaming Seafood Platter...so ni kire set most famous la..ade udang 4 ekor..ikan yg dipping flour n fun fries
aku..kalau pg mane2 restoran..aku suke sgt tgok deko n toilet..huhu..sila perhatikan sy sblum sy masuk kedai anda..hahahaha
chocolate milkshake for me..mknan x smpi lg..dah separuh gua sedut
black coffe for myabgsyg
aku dah agak..mesti die ni nk burn mkanan aku..hahhaa...nothing spesel pun..maybe nk different je kot..kikiki..bg kastemer xcited ckit kan
makanan dah sampai besar gak pinggan die...atas tu ade isi ikan,udang n sayur..bahagian bwh nasi...sedap jgk nasi goreng die
ingatkan die burn chese....so aku bayangla chese die meleleh kene burner tu ..sekali just mayonis je kowtt...tipah tertipu...kan aku ckp...bakar2 maybe nk something diffrent dri kedai lain kot...huhu
huhu..berlagak order salad...takot x ckupkan..Mesclun Salad Cajun Chicken myabgsyg la order....konon tergoda tgok ayam die
apa lagi..mkn la..semua order dh sampai kan..agak lmbt la service die
Sedap jugakla food die bg aku tp x abiz weh....sungguh jarang kami mkn x abiz hihi(sambil tutup mata)..byk rupenye set untuk sharing tu..bleh mkn 3-4 org kot.....salad tu aku kuis..kuis je..myabgsyg mkn ayam je..tu pun x abiz pun....ermmmm
price die..kire ok la tempat camni kan...huhu..not bad

 blurp..blurp
Alhamdulillah

Tiada ulasan: