Ahad, 31 Mei 2015

Qesahnya Hari Raya Aidilfitri 2014

Assalam
Today is 1 Jun 2015..harini pun dh 14 Syaaban 1436H....x lama dah Ramadhan nak menjengah kan
aku plak baru tergedek nk update story raya last year kan...dasar kan!!!!
so raya last year...my siblings semua dpt berkumpul same2 tau..mang kebetulan plak seme raya turn umah mymoksyg kan...horeyyy...huhu..
kakak aku yg sorg tu je yg  raya di rumah mertua..tp mertua dekat je..balik kul 8.00 pg..10 pg balik umah mak aku balik..kuikuikui...
tp kalau turn raya umah mertua..semua x de....nasib baik weolls pun bergilir ngan kazen kitorg..yg dah anggap mcm kakak sendiri..so x de hal pun lau turn blik umah mak mertua kan...bleh beraya dgn senang hati..
so nk story ckit Raya tahun lepas ni..28.5.2014

ni lah mukadimah raya..hihi with dak feera..anak sedara ku
since aku kecik lg...msti ade foto raya...so 2014 tema oren....nsb x striking..lau x bersinar binar raya kami
kami berlima beradik..tp kakak aku yg sorg di rumah ibu mertuanya

firts time kami jumpa di 1 syawal..hahahha...best frenz zaman tadika lg tau....nk jmpe punyelah susah..pdhl jarak rumah bleh makan coklat pun x abiz tau..
raya tahun  ni..ade kelainan ckit...weolls buat candy buffet
tp x meriah pun meja candy ni..huhu
me, kak long n mymoksyg
potret suami isteri haruslah ade
kami senyum ade makna...hahaha...bisik dalam ati..raya 2014 x balik modal....raya 2015 x balik modal gak....huaaaaaaaaaaa...What ever..Allah bagi kami kisah rumah tangga yg sgt2 best moment menjadi suami isteri ini..hidup kami berdua penuh dengan gurau senda....byk ketawa dri air mata dalam rumah tangga kami..syukur..syukur..syukur

Tiada ulasan: