Ahad, 29 Mac 2015

Angah Steamboat, Kg Tengah Kuantan

Assalam
ini JJCM langkah bendul...huhu..kesahnya malas nk transfer gambar2 lam phone ke tab.. maka jadilah update yg terkemudian....hihi..dh mcm solat jamak  lak......so alang2 gmbar ni dh ade lam pc opiz ni...update jela....huhu....kuang ajo pakai pc opiz...kuang ajo adalah ayat dri blog Dak Sepet..hahhahaha..suke ayat die....kikikiki..tetiba kan
eh ape aku melalut ni....ekceli aku pg mkn steambot ni 2 mggu lepas 17.3.2015 kowttt...sibuk nak mention date kan.....aku suke sgt letak tarikh..x tau nape...

time bakar2 ni...x nyempat2 nk mkn....gambar pun 1 pun aku x snap....seme aku curi kat fb kazenku..tq to kazen thums up la gmbo....hahahha
boleh tahan stemboat kat cni....sedap gak la.....kbetulan aku pegi ni..x ramai org pun..selesa je nk mkn weollsz je yg kecohkan keadaan..
kazen2 itewww ni...mkn2 n lepak ngan kazen n mykaklong je...yg lain tggl kat umah..hahaha..
acara makan2 pun jadi happening..seme sporting kan....
abaikan itew yg emuk2 tu...huhu
Boleh tahan la steamboat die ni....cume x brape byk choice la.....sesuai la ngan harge die yg affordable kan
Dewasa 19
Kanak2 RM 10

TQ to owner maybe... sbb tegur harga die....superb berbaloi..hehe

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

harga tu silap... dewasa rm19.00 dan kanak kanak rm10. masih tiada gst dan sehingga skrg masih lagi dengan harga lama tanpa sebarang kenaikkan. hehehe