Ahad, 31 Mei 2015

Qesahnya Suprise Birthday Untuk Suamiku 2014


Haaaa ni...entry yg aku xcited nk update
kikiki
opkoslah..aku suke sgt wat suprise2 ni
Befday myabgsyg 25.11.2014
time ni die duk Bukit besi....befday die plak jatuh hari rabu..so aku request la die cuti sehari ari kamis tu..sbb kesian plak kamis nk g keje balik
nsb la die nk..

deko lelaju sblum die balik...senang gak keje aku ni..sbb die x de kat rumah sblum wat persiapan ni....sbb time ni kami PJJ kan

konon tema Brazil..cedok idea dri Blogger Nadia Bayu...sampaikan beg nk letak hadiah pun aku cri ala2 warna Brazil Flag..mujur jmpe dkt kedai No stock...lega den...aku bg baju Renoma feveret die la..tp kaler Oren...kontra ckit
tempah kek ala2 Brazil..sbb myabgsyg suke sgt pasukan Brazil...tempah kek dekat bakery baru buka kat Balok...kek n roti die mang sedap

balik keje...gigih aku pg kedai TC Ballons, beli belon ade gas ni...bleh tahan 8 jam je kau..Belon & Gas rm4.00..x duduk diam lam keta..geram aku..pastu berdesup ke TC plak beli chicken chop..tp x ingt nk snap pic Chicken chop..sbb meja kecik sgt..kikiki
belon kat lantai ni..aku tiup sendiri..ade 50 sen & 2 hengget bergantung jenis belon most impoten belon die tahan lama n cantik..suke TC Ballon..sape nk wat event guna khidmat TC Ballons leh google je ye..huhu

Ready dah semua...pg rumah mak..nk tggl kan kete n suruh adik hantar aku balik umah semula pakai kete aku..plan A konon nk duk lam umah...lps tu myabgsyg balik buka pntu terkejut la konon2 ade suprised u die...pastu aku nyorok la kat dapur ke bwh katil ke..sekali...mase aku nk sampai umah..kete myabgsyg belakang kete aku...hahahhaa..x menjadi plan...perah otak...creat plan B...kluar kete ckp adik nk pnjam kete aku n aku say by kat adik..die pun trus balik...huhu
aku cpt2 masuk rumah..pasang lilin kat kek...kbtulan myabgsyg kalau sampai umah...x kan trus masuk rumah..die akan perhati burung2 beterbangan baru masuk umah..hahahaha..mujur jugak camtu..senang keje aku....

huhu..mcm menjadi gak la plan aku ni..kire nmpk la terkejut n happy die tu..abiz semua die telek
nmpak x happynye die...kuikuikui
telek belon lg...ermmmmm
ape lagi tiup lilin la...2 btg lilin tu...tanda kami berdua..huhu...esok2 kalau ade Nur Lisa Sumayyah..lilin tu ade 3 btg..InsyaAllah

potong kek lak..sedap siot kek ni
last  but not least...kikiki
bertambah lagi usiamu wahai suami
semoga imanmu sentiasa dipertingkatkan
love u more..more..more

Tiada ulasan: