Selasa, 18 Disember 2012

Kisah Sigadis Gorgeous Dara.com

ASSALAMUALIKUM...Haiiiiii..awok2 seme..hehe...sebenarnye..skunk ni x la bz sgt..ade je everyday aku ngadap blog aku ni....opkoslah sebab nk tgok the latest story blogger Si Gadis Gorgeous aku ni kan......hoho...OOOOOoowhhhh (nada teruja) Maghia Elena dh kawin ngan Dato' die..abg dak Fatin tu....huih..kus semangat kan...sweet couple diorg ni...tggu die update sal wedding die nnt ye.... CONGRATULATIONS FOT THEM ...ops!!cam dh salah tajuk je aku ni...ok back topic aku nk share la ngan korang seme sal aku beli majalah dara.com td

Tgok plak Cik Yuyu Zulaikha kite cover majalah tu..ape lg rembat la...5 hinggit kau...mampu milik tu...wat collection gitu..sebab ramai retis lam majalah tu...mak sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...huhu...ok lah....ha!!!korang nk tahu x??????nk..nk..nk...full name yuyu ni ialah...jeng..jeng..jeng 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Asmidayu Zulaikha Eswan....
perrrrghhhh derrr name die....mang suit la name ngan tempat asal die tu....korang agak2 la kan..die ni ade x darah mahsuri tu?????serious yuyu mang comey n oshem sgt tau...x caye try r beli MAJALAH DARA.COM KELUARAN JAN-13..kang lau aku bgtau seme...x laku plak majalah tu kang..nk tahu lebih lanjut...korang beli la sendiri ek...huhu

Ok.....ni story kedua plak...kisah Blogger Gorgeous yg aku minat sgt...Zoey Zauyah Sukasukahatitau..hehe...die punye ruangan lam majalah tu Takdir Ilahi...title die Masalah Jantung & Paru-paru Buat Zoey Lebih Cekal.....huh!!!mang agak tersentap juga hati aku tgok title die....nmpk very cheer je lam blog die..seolah-olah die x pernah alami seme tu kan......she very strong n humble....hrp2 seme blogger retis ni...humble2 la ye.....bayangkan die sedang berjuang sekarang untuk bahagiakan dirinya....byk kene pantang plak tu.....sesungguhnye Allah uji die sebab Allah tahu die kuat....Insyaallah....dan kate dak zoey ni..die dh x mampu nk kerja mcm dulu..so thats why la die tulis blog..pastu wat tutorial makeup n gaye tudung meletop weh makeup die.......and one more she like sewing, Buktinye,tgoklah hasil jahitan manik pd tudung yg die buat n jual tu..mang the boom la cantiknye...cume aku blum berkesempatan nk rembat lg...hehe....berbakat senah oiiiii die ni...cehhh tiru ayat Zoey dh ni..hehe...ha!!!want more much bacela sendiri majalah tu..ek..ek..ek..pesanan akhir Dak Zoey ni Jika anda berasa tidak sihat dan ada simptom-simptom penyakit berbahaya, usah bertangguh. Segeralah berjumpa Doktor. Ramai orang takut dengan kenyataan yang mereka sakit,Tetapi jika dikesan dari awal, Sekurang-kuranngnya kita mampu lakuakan sesuatu..saya harap tiada orang lain yang akan menjadi sepeti saya kerana hidup dengan penyakit begini bukanlah muda katenye...so jangan pandang ringan soal kesihatan............tq Dak Zoey 

So Buat Yuyu Zulaikha  semoga succes selalu,segala impian yuyu dikabulkan......and jgn lupe dari mane kita dtg hokey...
and  to Zoey Zauyah Sukasukahati......Semoga cepat sembuh..jadikan ujian ini sebagai tanda kasih Allah pd kita and bahagia n berjaya dunia mahupun akhirat
 wassalam

ps/ lately entry aku byk yg tak bergambar bcoz ade masalah tertentu........byk sgt yg nk diupdate...tp x kesampaian..simpan lam hati je.....hehe..papay

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ada entry psl saya juga hehe..thanks ya.. ;)

Pieh Rizfie berkata...

huhu..opkosla..welcome dear..hehe