Jumaat, 21 Disember 2012

GEMBIRA AND KECEWA

SEMALAM TARIKH COMEL WEHHHH 20.12.2012,....actually yesterday is my befday..tepukla.....tepukla..hehe....so itulah kegembiraan sy...selamat hari lahir yang tuuttttttt buat diri sy..dh besar sy ni kan..hehe.......kire aku sedih gak sebenarnye..sbb x de suprise or mkn2 or celebrate with myabgsyg yg aku dambakan seprti tahun sebelum ni just wish from myhusband...kwn2  and keluarge..but itu sudah memadai aku rasa diingati n disayangi....tens alots buat kakakku di opis..kerna hadiahkan aku kerongsang yg gorgese..tq Kak Rosmaliza Mohd Yusof and many more..hehe...tq very much..x dpt celebrated tu bkn ape sbb ade faktor2 tertentu..ermmm maybe next day kot...harini..esok mgkin..hihi.....sempena tahun 2012 ni akan tgglkan kite beberapa hari lg...so aku pasangla beberapa azam baru.....n azam untuk tahun 2012 palk..so far ade la yg tercapai n x tercapai...Semuanyadengan izinnya......nk tahu x azam aku untuk tahun 2013 ni....jom cekidaut...

  • NAK KURUS...cehhh capslocks tu...hihi
  • NAK ADE BABY biar rumah makin ceria..biar makin kuat kasih sayang kitorg
  • NAK ADE RUMAH CANTIK yg lengkap dgn perabot jati..demand x???
  • NAK JADI ISTERI YG BERTAMBAH2 SOLEHAH opkosla weh
  • NAK JADI ANAK YANG MENTAATI MYMOK NMYABOH sudah semestinye
  • NAK JADI KHALIFAH ALLAH YG TIDAK MENGINGKARI PERINTAHNYA..kau sentiasalah bukakan pintu hati hambamu ini yaAllah
  • INSYAALLAH
byk lagi azam ni..tp byk sgt..wat cekadak je aku ni....so apa azam korang plak untuk tahun baru ni???...hehe

Haaaaaaaa aku kecewa la..aku ade beli 1 tudung feberet aku ni ape lg lau bukan DE NOORISH ELEGANCE by sorg akak lam fb...tp warna yg aku nk tu x sama mcm lam gambar..huwaaaaaaa......dh la aku beli tudung tu sebab aku ade tempah  baju baru......menangis tak berlagula gamaknye..huwaaaaaaa......serios aku x de mood skunk ni...ase nk pi jual kat org je tudung tu........tp i x pndi nk meniage2 ni.....tula risiko beli online ye kwn2..k la..mlz dh nk nulis....hati kuciwa...papay Assalam

Tiada ulasan: