Selasa, 11 September 2012

Kisah Ronasutra

Hokey...berdesup update entry terpendam...kikiki..bkn pe..smentara x de keje....idea pun ade..cume mood nk update je x bape ade..actually sy mang hari2 buke blog picisan sy..sbb sy akan bace blog-blog blogger gorgese n org glamoures kat blog belah kanan blog sy tu...dh jd blog santapan hari2 sy tau tau...hehe....dh tu x reti2 nk klik ke!!!!ok back tu story about ronasutra....ok ronasutra ni sejenis bedak 100% mineral...and pd pndapat aku..sbb aku dh memakainye..bedak ni sgt sesuai and more beutiful if kite x pakai foundation or conclear or yg seantero dgnnye....sbb mule2 aku pakai bedak ni..pg2 nk gi keje aku akan sapukan minyak zaitun ckit pd kulit muka aku....tp die agak berminyak...yakkk....tp selepas solat zohor..aku mang pakai bedak je..mang mlz dh nk sapu ape2 jnis foundation before that....and aku lbh teruja jika pakai bedak sahaja..sbb muka akan jadi segar,flawless and bg aku..cantik sgt tau..bg aku la...org len tgok x taula..tp ade akak kat pejabat nk bli gak bedak cam aku pakai tu..ha!kire bedak tu yg terbaikla...hihi.....
Tgok muke i...i x la cantik..tp bedak tu yg wat i cantik...perasan!!!uwekkk.......hrgenye lbh mahal dri bedak miami. rm48 hengget..senget bahu sikit......before miami sy pakai silkygirl..seme brg makeup silky girl..hantaran kawin pun sebakul makeup silkygirl...tp...bedak silkygirl and gincu die...kalau sampai tmpt keje tu dh hilang seme...tu yg nyampah tu.....pastu pakai miami lak..not badla bedak die..cme mang dh lame nk pakai bedak Ronasutra ni..cme ati x terbuke lg..yg bes bedak die leh merawat wajah...bleh wat tdo n sembahyang...cayalah!!!!
Ni brg makeup  yg wajib pakai kalau setakat nk gi keje hokey...mari aku kenalkan brg2 makeup ku yg x seberapa handal....huhu....tgok bekas bulat tu-Bedak Ronasutra..berus bedak-Body Shop,Berus eye shadow-xde jenama,eye shadow-MAC,Eye Liner dh kontot-MAC,Gincu-Dherbs,Mascara-Silkygirl(maskara ni hokey..kan hilang selagi x cuci..) ...kehkeh...dlm beg biru tu..alat mekaup lengkap..dgn blushernye..ketip bulu mata lg...lipgloss lg..mcm2la yg seantero dgnnye...kang lau aku makeup berie2 setakat nk pi keje..mau bos aku lari..kikiki...nk pg kenduri kawen makeup len..nak pegi jalan2 mekap lain..mcm pndai makeup ngat aku ni... nk pelbagai gitu..lain tmpt lain caranye..yg pnting pd aku..msti makeup secantik senipis boleh..pakaian msti sesuai and kemas..... so Bedak Ronasutra mang bes..try it!!!



Tiada ulasan: