Khamis, 15 Mac 2012

Dinner at Holiday Villa Cherating

Assalamualaikum..haiii..cis!!..tajuk..maik aiii..mcm pg dinner saje2 je nk perabiskan duit je..atau mang selalu dinner kat hotel2 ni,,huh!!!...laaaa idokla selalu..tp hari selasa mlm tu..abg syg aku ajak pg majlis perpisahan manager die..so sbgi isteri kenela taat..dok gitu???almaklumlah..syurgakan di telapak kaki suami....
tulun layan gambar2 ni ek..tq
sebelum berlepas menaiki sejenis kenderaan..tradisi haruslah tidak dilupakan

mule2 sampai..x sempat nk snap meja yg ltak segale bagai makanan tu..sbb agk terlewat..n aku ni pemalu ala2 malu kucing gitu..sopan2 n bajet ayu je...mule2 amik dessert je..mkn pun bajet control je..mcmla ko tu  ayu je..wahwah

ehem2...dapnye...i x mkn nasi..lauk berminyak pun dikurangkan...jd crab tu abg syg yg punye ek..die tumpang je..

waduh..dessert die sedapla...kene amik lg ni...nk2 jelly tu...

ade sesi karoeka..i like..tp sperti mane yg aku ckp..aku kan bajet control gitu..malu2 nk mintak lagu konon

OMG..ABG SYG ke depan pi nyanyi tggalkan aku sorg..bknnye nk ajak duet ngan aku...

tp die duet ngan her frenz...aku wat muke redha jela..nasib x de guruh berdentum

ehem..ehem...aku dh x leh sorok dh bakat aku ni...kwangkwangkwang...tgn aku sh sejuK gigil dh mase turn aku..nyanyi pun ketor2 dh...Aku duet ngan Ema....her voice very bez k...lagu jangan menangis sayang...my feberet song weh...

DSLR Coming to mama plez!!!x de ke contest yg giveaway DSLR ke...huhu

MyTable..Para isteri..anak x tau mane dh...(abaikan flash yg tumpg lalu tu k)

para suami...abg sygku dh nk tido tu...(mcm byk kamera je..)

budak comel ni..mkn lg..dh nk balik dik oiiiiii

peach no war...lam kete nk balik dh..Xleh tgkp la byk gmbr..Holiday Villa time ni around 11.OOPM k..gelap...plak tu ujan mencurah2 selepas kami memanggilnye bersame katak..huhu...tgkp pun..takot2 langsuir lak.peach kat aku...wa cabut lari la....

besh r..dpt mkn sdp2..dpt hamper.yg pling best..berat aku nangis2 x nk turun..huh!!!...nk pg lg....coming soon but diffrent place k...tatatititututete

2 ulasan:

Iera balqis berkata...

anda ditag yea..tq ;)

http://kisahhatiherbalife.blogspot.com.au/2012/03/contest-blog-paling-ohsem-by-norfaiez.html

Pieh Rizfie berkata...

owh ye?tq