Ahad, 2 Jun 2013

Cuti-Cuti Belukar Bukit Waterfall K.Berang, Teregganu

(Harini 3 Jun 2013....tp entry ni sebenarnye nk update 30 April lps..tah npe gmbr plak x leh upload..bengang je rase..so mlz dh nk edit blik...hihi...nasibla ye...siyes mang blog ni dh bersawang siap ade spider lg..gelak jahat...rindu sgt nk update blog....mang byk entry tertunggak ni..)
.
.
.
.
.

.
.
.
.
Assalamualaikum ebelibady..hihi..wrong spell?oh no....ok....kalini siyes aku nk wat entry byk gile ..sbb lame bangat aku enggak update itu n3 lorrr.so dgn mse yg agak ciput...just now aku dok mmbz transfer gmbr from my galaxy to my Dekstop..oh no..mcm keje giler weh...kuikuikui......dont waste time..maybe entry kalini aku x byk merapu...more pd nk cite pasal gmbr2 yg diupload je hokey agak2 leh caye ke?...hihi..so jom layan seberapa byk entry yg aku mampu upload harini...walaweh..cayok2...this month dh msuk june...!!!ohemji

ok jom adik2 kakak2 abang2 mkcik pkcik bersila bace entry2 aku tau..hihihi


ok...u first entry 4 today...pasal we all..i mean ..together my inlaw family...pegi berkelah dekat Belukar Bukit K.Berang...actually .....dh lame weh...bersawang dh gambar ni tau...kitorg pegi tu 30.03.2013 amek kau highlight ckit...cantik date tu..hihi...maknye bz aku ni....siyes aku x nk miss this april n may tau....so tmpt ni sgt dekat dengan Sekayu Waterfall..but waterfall that we go ni..agak terpencil ckitla...tp tempat and air die Subhanallah..mang wonderfull tau...for me la kan...around 1 jam lbh je dri umah mok mntue aku tau.....lau dri Kuantan ni maybe lam 3 jam kot..tp siyes so amazing...mandi x puas...ase cam x nk balik.....mang x puas..kire mengamit kenangan la....aku rase tenang sgt tempat tu...batu2 sungai die yg memutih...air die jernih......cam pulau redang lak air jernih die tu....wahwah..so jom layan gambar .....aku x de la over amik gmbar time tu..sbb i behave..hihihi

nmpk tk level air tu..betapa jernihnye

siyes..nk mnndi lg

myabgsyg menikmati waktu mkn

alaaa x sporting tau..hehe


so amazing..Subhanallah

luas kan?mcm river sarawak..luas gitu






i love this moment

pssstt..pssst..entry ni kali ke3 dh kite pg tau...jumaat baru ni...pg lg kire 4 kali dh go...bertolak dri umah mak mentue...nnt i story cite dri umah mak mentue kite tau....

Tiada ulasan: