Isnin, 16 Julai 2012

SUKMA 15 PAHANG DARUL MAKMUR

EHEM...ehem..dengan bangganye lame x update blog..hehe...cam ade readers setia je kat aku kan...hoho...minum milo ..ni aku nk cite ckit..aku ni jd urusetia untuk SUKMA PAHANG..kan sukma this year kat pahang....pepalih weh..bak kate Siti Nurhaliza...sonok r...alamaknye berpuluh tahun lg la Sukma balik kat Pahang..walau mgkin ade yg x smpurna Sukma Kali ni...namun Sukma ni tetap bermakne n besh...besela...sesempurna mana sekali pun..x dapat nk puaskan hati semua org kan?badan penat..no rest la spanjangg Sukma berlangsung ni..duit dpt pun not badla..Alhamdulilah...


aku sebenarnye jd pegawai teknikal u venue sukan sepak takraw...sekali ade sepak takraw wanita beb..huh...berderau darah mak mentue tgok menantu men sepak takraw(ckp dlm ati la) siapa kata gadis melayu x leh men sepak takraw...leh aje la...tp teramai plak nk jd lakinye...faham2la ye.....beskan weh..dpt kenal org..dpt juge brkenal-kenalan ngan player2 ni...aku semestinye sokong skuad penyu..sbb diorg mang teror r beb..u wanita aku suke Pulau pinang..meh nk story..dlm byk2 skuad sepak takraw wanita..depa org penang ni...player die smenye pakai pakaian yang sopan..dpt pujian tu weh....tabik springgggggggggg r.....siap menang byk plak tu..so menutup aurat bkn halangan untuk menang k...bagus depa ni kan...i like it...x caye tgok gambau bwh ni

so..korang judge la yg mane pasukan penang tu..dh la comei2 anak dare pulau mutiara ni..dh mcm girls vs boys kan??????
ha..ni skuad sepak takraw feberet..nananana ganu kite....diorg ni mang x sombong...nmpk aku tegur je..diorg tgok aku selalu sokong diorg kot..hihi main bola panas terik..ade hari jumpe lg ye dikkkk....TERENGGANU NELANG WEH!!!!
 
sory la..sbb x sokong pahang negerri tercinta..trpakse derhaka sebentar,,sbb 2 negeri ni main memang mantap..x dapat disangkal kehebatan diorg...huhu..ape2pun tahniah Skuad Terengganu and Syabas buat Negeri pahang tercinta...go Pahang Go

Tiada ulasan: