Sabtu, 16 Mac 2013

MERAPU DI PETANG SABTU

Walaweh...cuace panas gile...so boring today..husband keje..camnila surirumah x bertangge dikala weekend..ape lg den nk merapu ni....ermmmmm korg dh mkn ke?aku mamam roti je...ermmm ingt  nk update entry about pavlova..tp gmbr seme lam pendrive..pndrive plak trtggl kat opiz..acane nk update???...beznye dikala ini ku sedang mengulit anakku.....ermm x pela mgkin belum rezeki aku kot Allah nk bg....ish..ish..ish..mcm nk wat entry luahan hati je...oh no...lau luah meluah kang..ade air mata aku melelehh..so i dont want that..no cry no sad again...air mata tu kan layak untuk Allah je...la tahzan k....hidup perlu diteruskan....so kite enjoy versi nora danish gitu.....x sabarnye nk ade rumah yg dibeli sndiri.....rumah idaman dh di ambil org,..trpkse la servey2 rumah lain...myabgsyg nk kawasan Balok n Chengal Lempong..katenye die suka suasana kat sini(balok n chengal lempong)aku laaaaagila suke..dekat ngan umah mymok...hihi..mane2 x kisah kan...jnji kite puas hati...sebb rumah yg kita nk duduk..bkn rm 1 paling mujarab a..sesungguhnye diela tempat0 or rm 100 hinggit tau...ratus ribu maaaaaaaaaaaaa..so kenela cri mngikut bajet....citarasa.....kesesuaian...sbb kita akan duduk seumur hidup....itu pesan myferen...btol gak kan die ckp tu...so kene terus berusaha..biar nnt anak yg bertuah tu dpt hidup dengan selesa.....serious aku x pernah putus berdoa...Allah makbulkan doaku untuk mendapat zuriat n Allah perkenankan n permudahkan doaku untuk mendapatkan rumah yg terbaik buatku n myabgsyg....sungguhku rase tidak sabar ingin menikmati secebis kebahagian doaku itu......bile berdoa..terasa tenang...seolah2 Allah dekat dgn kita...sesungguhnya diela tempat selayaknye kita mengadu.....Dia Maha Mendengar..Dia Maha Pengasih ...........ermmmm myabgsyg ade ajak sekali mengikut die menunaikan umrah...sgguh rase teruja....tp kan lbh baik kita mmbayar hutang2 dulu...hutangnye x byk pun...x smpi pun 10k itupun total..hutang kereta+hutang apetah lg...aku pun x ingt..huhu......so hrp biarla dpt langsaikan hutang before pg sane...barulah lebih tenang...Kau permudahkanlah urusan hambamu yg kerdil ini Ya Allah..amin....OKla..kite smbg lain kali la plak merapu..get ready nk solat asar..papay geng merapu..huhu

Tiada ulasan: